JUST NU SÅ...

Jag finns inte på FB längre.
Jag har nytt telefonnummer:  +6282133502257
Jag har massor utav visabeskymmer.
Jag lyssnar på shaggy dog... http://www.youtube.com/watch?v=G-Xyfsnd-ME
Jag har avklarat 1/5 tentor för veckan.
Jag har en vän som just fått 15 års inburning för att ha smugglat lite majja. (jag kommer antagligen ta upp det här med hur våldsamt olagligt droger är vid något senare tillfälle!)
Jag ska till Bali och plocka upp min syster om sisådär en vecka.
Jag ska även möta upp med en klasskompis jag inte mött på över tio år om en vecka.
Julia

Ditt liv verkar iaf händelserikt på gott och ont! Hoppas du tar upp fb snart igen, kommer ju sakna dig där =(



Hoppas det blir kära återseenden med Carolina och med din gamla klasskamrat!



Tänker på dig!

puss ifrån syrran

Mia Östergren

Hej! vad spännande dina inlägg är. kommer definitivt läsa dina inlägg igen! :p Ha en trevlig dag ;)